Tuesday, February 13, 2018

New Year, New Place

Salam to all, 

How's everyone? Lama betul tak tulis apa2.. nk kata takda masa, tak mungkin.. masa terbuang tu banyak.. hehe.. setiap kali tahun baru, saya akan mulakan dengan 1 post dan lepas tu..senyaaaaaaaaaappp.. hehehe.. Tp kali ni saya cuba ya, cuba utk post selalu.. Terkejut juga td bila try buka balik blog, tak boleh.. cuak juga tp alhamdulillah, akhirnya boleh juga.. Jd kita mula ya.. Bismillah..
Tahun 2018 dimulakan dengan saya bertukar ke pejabat kolej kediaman yg baru, di pejabat kolej yg lama saya sudah berkhidmat selama 5 tahun. Lama kan.. jd beralih angin.. Tp takpa, saya berdoa dan berharap tempat bertugas saya yg baru ini akan buat saya lebih maju jaya, lebih bertanggungjawab dan sebagainya. Saya boleh betulkan silap saya dan belajar lagi dan belajar lagi.. Insyallah.. 
Ada banyak benda yg saya nak sharekan dengan semua tp next post la.. harap2 saya kekal positif dan rajin berblog.. tak pandai tp cuba, tak salah kan?.. hehe.. 
Sampai jumpa.. Daa 👋👋👋👋

No comments: