Monday, May 18, 2009

What's gonna work..Team Work!!!!!!!!!!!!







Alhamdulillah, selesai sudah SAS International Eco Challenge 2009. Semuanya berjalan dengan lancar. Kesilapan kecil pasti ada. Adatla..tapi dapat diselesaikan. Tahniah diucapkan kepada Race Director (PPT) dan Chief Marshall (Shawn) serta semua marshall. Saya mmg kagum dengan mereka kerana berjaya membuat track yg bagi saya amat susah dan payah. PPT, Shawn, Mus, Yasir dan Ajoy mmg terbaik. Mereka yg mula2 discover track tersebut dan merasai kepayahannya dari mula lagi. Mmg mereka patut dipuji dan diberi penghargaan. Persiapan mereka juga amat teliti dan aspek keselamatan juga amat diambil berat. Teamwork dan team spirit yg diberikan juga amat memberi makna kepada semua. Saya berasa bertuah kerana diberikan peluang mengikuti race kali ini. Melalui race ini, saya seperti mengenali mereka lebih mendalam lagi. Saya suka dengan cara mereka menangani semua masalah dan menegakkan apa yg patut mereka perolehi. Saya rasa, ketika race ini berlangsung, rasanya Team Marshall lah team yg paling bersatu dan bersemangat. Sakit pun kami ketepikan. Mus, terpaksa dimasukkan air dan gula, tetapi tetap menjalankan tugas dan bersemangat. Sekali lagi saya ucapkan TAHNIAH buat Race Director, Chief Marshall dan semua marshall. Saya berharap kami semua boleh berkerjasama lagi di masa yg akan datang.


p/s: Boss, kalau boss ada kat situ, boss mesti bangga dengan mereka semua. Itupun atas didikan boss juga. Terima kasih boss...

11 comments:

hisyamchemat said...

Congratulations everybody for doing such a great job. I'm so proud of you all.

ajoy87NF said...

Salam....

ATTENTION TO TIME KEEPER!

Trima kasih kat kakak krn bersama2 menjayakan program aritu...
HAHAHAHA...

DAN MINX MAAF LA KOT2 ADA TERSINGGUNG DAN TERSIKU!

dan slamat berjaya bg student UTHM
yg baru amik level 1 br2 ni...

Jumpa lagi... da...

wegreentheearth said...

kak...
walau mcmana pedih dan sakit tanggungjawab mesti kita tunaikan...
kecuali tak bleh bngn je kot...
thanks to all yg terlibat...
thanks to abe sebab jadi pengganti di saat akhir...
aku tau ko tempang tanpa aku...
tapi lagi bagus ko tempang...
hahaa...
last but not least...
to bos yg mendidik kami semua...
thanks a lot...
kami akan cuba sedaya upaya menggunakan ilmu yg ade dengan sebaik mungkin...

hijau bumi Tuhan... said...

tahniah...


salam perjalanan...

sname said...

hahaha.
mus ko mmg sengaja..

wegreentheearth said...

abe...
aku memang nak ko msk htn hari tu...
mls aku nak jadi sweeper...
penat...
hahaa....

ajoy87NF said...

mus...
ko ni...
klau ku tau, aku swoh Bang Jan msk air kelapa dlm bdn ko...

wegreentheearth said...

bgs gak...
air kelapa sejukkan badan woo..

yazilahyazir said...

salam boss..
terima kasih diatas segala tunjuk ajar yg diberikan....


salam adik2 ku..
jgn gado2..yg sudah tu sudah...kita mulakan idup yg baru..hahhahah
yang penting, u all semua mmg hebat..mmg tak dapat dinafikan..hebat tahap JHEOA...hahhahah

wegreentheearth said...

tapi ajoi je yg dok kg perah...

wegreentheearth said...

tapi ajoi je yg dok kg perah...