Tuesday, May 5, 2009

Pulau Tioman..here I come....

Alhamdulillah, Eco challenge Tasek Bera sudah berakhir. Tetapi yg di Pulau Tioman pula akan bermula esok...Inilah kali kedua saya ke Pulau Tioman selepas kejadian final camp tahun 2001 yg lalu. Eco challenge di Pulau Tioman tidak berlangsung di Kg. Mukut. Hehehe... Skrg ni saya berada di satu CC di bandar Mersing. Saje2 update blog sementara menunggu sahabat2 saya yg lain tiba. Oleh kerana saya duduk di Batu Pahat, maka saya yg paling awal sampai di Bandar Mersing. Saya berharap pemergian saya ke Pulau Tioman kali ini akan memberi kenangan manis dan baru....Post mengenai Eco challenge 2009 akan saya coretkan nanti. Berbagai kenangan yg kami dapat sepanjang di Tasek Bera.

2 comments:

Budak Bijak - 54L said...

oh shiela...
harap2 balik nanti 'clear'..hehehe
xpe..yg ptg niat kita tu..ingat pesanan En.Hisyam..huhuuu
t.care...

Lennyek said...

akak...bwk ole2 tau..
huhuhuu...
kte xpnah lak g tioman..nant akak kna bwk kte...heehehehh..