Tuesday, October 21, 2008

Shah Alam

Esok, saya dan staff saya akan ke Shah Alam, Insyallah. Kami bertolak pada awal pagi esok. Ada urusan kerja dengan Teamtact. Tak sabar rasanya. heheheh. Tapi saya tak stay, hanya 1 hari je di sana. Malam, kena gerak balik semula ke Batu Pahat. Kalau ikutkan hati, mmg nak stay sangat2 tp pasal keesokkan harinya ada Jamuan Hari Raya HEP dan kami antara yg terlibat (tukang makan & jaga stall) heheh. Semoga Allah s.w.t akan melindungi perjalanan saya dan rakan2, pergi dan balik.

9 comments:

teamtact said...

salam.......

Ya Allah... selamatkanlah perjalanan sahabat ku ini...Amin

wegreentheearth said...

amin..
semoga sentiasa dilindungi oleh allah yang maha esa..

yazilahyazir said...

SALAM TEAMTACT & MUS..
AMIN...TERIMA KASIH..KITA JUMPE ESOK K..TAK SABAR RASANYA NAK JUMPA SAHABAT2 SAYA

FoO dA fIrSt#1 said...

dah lama tak rasa makanan hasil air tangan kak sheila...

Lennyek said...

akak dtg esok..ala...
kalo tau awal..da cari trnsport..

yazilahyazir said...

salam to all..
akak lagi rindu kat awak semua..dari mcm2 segi lah..nak masak kan, nak gelak sesama, chit chat sesama....walaupun esok dtg kerana urusan kerja, tp akak akan gunakan sepenuhnya untuk jumpe sahabat2 gak..iskh..tak sabar rasanya

aboy said...

Selamat kak...selamat...

TamaHomei_gurL said...

akak kat ner ni huhuh rndu nieh

p_yan1511 said...

eeee... comel betul budak kecik yg ngah nagis ni...