Monday, October 6, 2008

Mana pergi staff?

Setiap pagi, sayalah org yg paling awal masuk ofis selain daripada cleaner. hehehe. Cleaner akan masuk ofis dulu untuk kerja-kerja pembersihan. Pagi ni, seperti biasa, saya masuk ofis..masih kosong lagi. Tetapi selepas kul 8.30 pg, kelibat staff saya masih tiada..Saya mula pelik...mana diaorg ni pegi? Pelajar mula masuk ke pejabat untuk berurusan dan kerana tiada staff yg lain, saya yg membantu mereka. Sehinggalah sekarang, tiada staff saya yg datang. Masih bercuti lagi rasanya mereka ni. Takpe la, rayakan setahun sekali. Bagi peluang dan ruang sedikit buat mereka. Yang penting, esok mereka mesti KERJA, KERJA, KERJA....hehhe. Nampak gayanya, hari ini, sayalah par, pembantu tadbir dan yg sewaktu dengannya. hehehehhe.

9 comments:

[moncet] said...

gila kuasa nampak..
hehehe
berani dtg ar tot ...

yazilahyazir said...

salam abey..
bole la skit2..hahahha
takde org kat sini..hahah
akak tak dtg kot tot..sedih ar..
ada program kat sini...
kem salam kat semua k..
pilih yg betul2 je tau...hahahahha

perjalanan said...

kak...bos cuti gak ke...
kalo bos cuti, akak je la jadik bos...declare je cuti kt budak2 tu hari ni...msti bdk2 tu suka kt akak,hehe...


salam perjalanan...

yazilahyazir said...

salam lan..
akak takde boss kat sini..heheh
diaorg dah apply kot..tak pun..mmg tak datang kot..kat sini lain skit..

Lennyek said...

sbar je la kak..kerjalah dengan ikhlas..

teamtact said...

salam rekreasi. . .

saya tau kalau dah product UiTM, FSR plak tu. . .Instructor PERLU lagi...mesti commited punya... kita bukti kan the efficiency of UiTM, sport science & recreation students...

teamtact said...
This comment has been removed by the author.
FoO dA fIrSt#1 said...

hidup ghostbuster...
hahahaaa

yazilahyazir said...

salam yasir..
hehhehe..