Thursday, October 30, 2008

HAMPA.....

Saya hampa dengan keadaan di sini. Saya kesal dengan sikap mereka. Tidak boleh menerima pembaharuan. Tindakan student pula disokong oleh orang2 yg tertentu. Org2 tertentu yg sepatutnya membantu saya, tetapi seperti menikam saya dari belakang. Menjadi batu api dan duri dalam daging. Kesal betul saya dengan tindakan mereka. Walaupun saya tau anda kenal org atasan dan boleh buat tindakan sesuka hati, tetapi ingatlah, ALLAH s.w.t sentiasa membantu org yang menjadi mangsa khianat. Sampai bila anda boleh hidup dalam keadaan sedemikian? Selama-lamanya ke? Student jadi 'naik lemak' dan 'dimanjakan' dengan apa yg disediakan. Sejak akhir2 ni saya rasa sedikit tertekan tetapi masih boleh control lagi. Student tidak mahu menerima perubahan dan siap ugut saya lagi dengan memorandum2. Lantak pi la nak buat apa pun. Saya tak kisah kalau saya di SACAD atau di memo..Jgn sampai tindakan anda memakan diri sendiri. Saya akan akan tetap dengan pendirian saya. Ada student yg ckp dgn saya, "Cik tau kan suara kami mcm mana?", kami boleh buat memorandum"...Saya ckp balik kat mereka..."Awak tau kan suara budak UiTM macam mana?..." Student tersebut terus mendiamkan diri..
Nasihat saya di sini, kepada semua student...jgn campur urusan pentadbiran...obligation anda adalah kepada UTHM, pensyarah, fakulti dan pelajaran. Mana kala obligation kami di pentadbiran pula adalah pada UTHM dan HEP. Jgn rumitkan keadaan..ilmu yg anda dan saya ada tidaklah sebesar mana lagi..banyak yg perlu diperbaiki lagi dan perlu belajar lagi....
Saya minta maaf jika tetiba menjadi terlalu emotional dan sensitive...tp inilah yg saya rasa...HAMPA...

9 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

sabar separuh daripada iman....

hisyamchemat said...

lawan tetap lawan [saja nak pera'ngat]

yazilahyazir said...

Salam Boss dan Yasir..
Thank u..
Saya akan tabahkan hati...
LAWAN TETAP LAWAN...
hehehhehehhe

Lennyek said...

perlukan perisai??

sila hubungi saya...heheheh...

sabar ye kak...

yazilahyazir said...

Salam Lenny..
hahahha...bole gak..hehehhe
takpe la lenny..sokongan dari kawan2 pun dah memadai...

sname said...

akak..
UTHM bawah KPT...
apa lagi..
sapa student tuh?

wegreentheearth said...

pergh..
org KPT nak backup tu kak..
ape lagi?
hehee...

Anonymous said...

kakak shila...rindunyer \(^.^)/

banyak2 sabar yer...mcm2 pe'el dak2 nih,sayer tau sangat da...huk3

err...kakak ingat x muka budak yg ckp kuang ajar pasal kuasa dorng tu?? biar sayer g tinju barang sedas 2 jap ag neh...he5

--> cikin

Unknown said...

huhuhu.. akak sedih awak takde kat ofis usptn lagi...
akak naik cuti bersalin je awak dah kene keje tempat lain.. i miss you a lot sis! it's just like a lost when you are gone...