Thursday, September 18, 2008

27 tahun

Hari ini, 18 September 2008, genaplah saya berumur 27 tahun...hehhe.
Saya hanya berdoa kepada ALLAH swt, supaya panjangkan umur kedua ibu bapa, adik2, sahabat2 serta guru2 saya, ampunkan segala dosa saya dan mereka, perliharakanlah kesihatan, kesejahteraan serta jodoh kami, berikanlah kami rezeki yg elok dan halal, dijauhkan dari siksa api neraka serta azab kubur-Nya, lancarkanlah segala urusan, perkerjaan serta pelajaran kami untuk hari ini, esok dan hari2 yg akan mendatang. Amin.....

15 comments:

"PENUNGGU MALAM" said...

selamat hari lahir yg ke-27..
semoga panjang umur & murah rezeki.

Lennyek said...

happy birthday to you...
semoga pnjg umo murah rezki...
jga diri baik2...miz u..

dr..
lenny & puppet =P

perjalanan said...

hepi besday 2 u...
hepi besday 2 u.......
slmt hari lahir ke72, hehe...
smoga akak dpnjgkan umur, dimurahkan rzki dan sihat selalu...smoga doa yg baik akan sntiasa dimakbulkanNya...


salam perjalanan...

nomiey 08 said...

Allah selamatkan cih Yazilah..
Allah selamatkan Cik Yazilah..
Allah Selamatkan Cik Yazilah..
selamat hari lahir..
semoga dapat menjalani kehidupan yang lebih baik..
amin..

FoO dA fIrSt#1 said...

selamat hari jadi...
moga cepat dapat kawan ramai kat sana....
heheheheee

yazilahyazir said...

Salam to all,
terima kasih kat awak semua..
ni yg buat lagi sedih ni..
uwahhhhhhhh..heheh
Semoga ALLAH swt kurniakan akak kawan yg baik mcm awak semua kat sini....

wegreentheearth said...

insyallah...
jgn sedey2 ar...

moya said...

SELAMAT HARI LAHIR.....SEMOGA SIHAT SELALU DAN BERTAMBAH REZEKI.......KEBETULAN PULA HARI NI PUN KAWAN SEBILIK SAYA SAMBUT HARI LAHIR YANG KE-20.....

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Alamak,
Adik sorang yang sihat nie dah TUA laaaaaaa......
Apa pun tahniah dan moga dipercepatkan jodoh insyaALLAH...

Cheers...

Tropic Puppet said...

Selamat Hari Lahir untuk Kak Shila... Sori kak lambat wish... Apa-apa pun, semoga dimurahkan rezeki oleh-Nya...

yazilahyazir said...

Salam to all..
terima kasih...
alhamdulillah, ALLAH swt bagi saya rakan yg baik2 dalam tempoh 27 tahun saya hidup ni..

freehours... said...

epi beday to u...
epi beday to u...
epi beday to kak yazila epi beday to u....semoga murah rezeki and apa yang dicita2kan tercapai...

nono$ said...

ala k.shiela...
cori lmbt wish...
tp nk ucap gak:
-ep besday to u
-epi besday to u
-epi besday to k.shiela....

hee..cyg k.shiela...
nak paprik...wee~

angahadzim said...

salam akak....
wlaupun dah lambat sesangat saya tetap nak bagi satu lagu tok akak...

zum gebustag viel gluck
zum gebustag viel gluck
viel gluck zum gebustag
zum gebustag viel gluck....

lagu birthday versi german da....

salam borneo

yazilahyazir said...

salam gurls..
hehehh..thank u la sesangat..
sayang n rindu kat awak semua...
nanti kalo ada masa terluang, akak gi sana eh..
jg diri elok2..
sayang awak semua...