Wednesday, September 16, 2009

Berbuka dengan Wegreentheearth


Hari ini, saya berbuka dengan Mus @ wegreentheearth. Kebetulan, dia berada di Semerah, Batu Pahat untuk pulang bercuti raya. Semalam, staff saya, Fariz, menyampaikan salam yg dikirim oleh Mus. Mereka terserempak di bazar. Fariz tinggal di kampung berdekatan dengan rumah Mus. Apa lagi, saya terus call Mus dan set up masa untuk berbuka sama. Mus dtg ke ofis saya dalam pukul 4.15 ptg dan lepak di sana sekejap bersama staff saya. Staff di ofis saya kebanyakkannya kenal dengan Mus. Ini kerana, semasa bekerja dengan Teamtact, Mus pernah handle program dari kolej saya. Kami berbuka di Batu Pahat Mall. Banyak yg kami bualkan kerana lama dah tak jumpa. Seronok rasanya bila dapat berjumpa dengan sahabat kita...

1 comment:

PPT said...

Ye ke puasa masa tu ........