Friday, September 18, 2009

28 tahun...

Hari ini, umur saya genap 28 tahun. Alhamdulillah, ALLAH swt masih sayangkan saya. Beri saya setahun lagi untuk bernafas...syukur..syukur. Ini merupakan kali kedua birthday saya jatuh pada bulan Ramadhan. Dalam 28 tahun hidup saya, apa yang telah saya lalui? Sepanjang hidup ini, saya berpeluang mengembara ke sana sini, mempunyai keluarga yang memahami dan menyayangi saya, guru-guru yang hebat, sahabat-sahabat dunia akhirat dan kerja yang bagus setakat ini. Mungkin jodoh je la yang masih samar2..heehheh. Tapi saya mmg bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang. There's a few things in my life that I regret but i used it as my path to step forward and never looked back. Birthday wish saya cuma, saya berharap saya akan menjadi orang yang lebih baik, anak yang solehah, mempunyai lebih ramai rakan dan dapat mempelajari lebih banyak ilmu. So far, what I can say is, for the past 28 years, my life is great and totally awesome.
Ya ALLAH, Kau ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku, adik beradik ku, aku, guru-guru ku, sahabat-sahabat ku dan saudara mara ku. Kau tempatkanlah kami disyurga Mu yang indah. Jauhkanlah kami semua dari segala malapetaka dan bencana. Kau berkatilah segala rezeki, ilmu dan akal fikiran yang telah dan akan Kau berikan kepada kami. Kau peliharalah kesihatan, keselamatan dan jodoh kami. Ya ALLAH Ya Tuhan ku, Kau perkenankanlah doa kami ini...

6 comments:

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Happy Besday...
Dah besar dah......
Nanti kita raikan kat Janda Baik yea....
Kirim salam sekali lagi kat Ehem Ehem tu....

yazilahyazir said...

salam bro ppt..
terima kasih..janda baik? hahah
don't get any idea..hahha
anyway, thank u bang...selamat hari raya gak..

Beautifool Life said...

lorrrr... kak.. dah dekat nak masuk 30 ke?

perjalanan... said...

slmt hari lahir...


salam perjalanan...

jOHn+LAbU-LaBUnYa said...

yeke 28..mcm 30 lebih jer..

aQu daN SesuAtu said...

selamat hari lahir akak...